Executive services, dienstverlening op het allerhoogste niveau
Zoekt u niet alleen ondersteuning bij de daadwerkelijke verhuizing: de kans is groot dat u voorafgaand aan het traject en ter plekke een groot aantal zaken uit handen wilt geven, die gerelateerd zijn aan de verhuizing. De Gruijter & Co. zult u leren kennen als een specialist die geen enkele moeite te veel is om uw nationale of internationale verhuizing van begin tot eind te managen. Letterlijk te managen, met een accountmanager die u als een personal assistant elk detail uit handen neemt.
Uw eigen accountmanager staat voor u klaar
Want oog voor detail is ons niet vreemd. Dat merkt u al tijdens het eerste gesprek met uw accountmanager, die het gehele proces gaat begeleiden. Het is aan uw accountmanager om het team samen te stellen dat exact aan uw behoeften zal beantwoorden. Het zorgvuldig inpakken van vaak kostbare of minder alledaagse voorwerpen, voor internationaal transport, geheel andere kwaliteiten vraagt. Het is ons er aangelegen om u zo snel mogelijk weer thuis te laten voelen in uw nieuwe huis, ongeachte welke bestemming waar ook ter wereld.
De juiste mensen voor elke opdracht
De kracht van De Gruijter & Co. is dat we voor elk deelterrein de juiste mensen hebben. Goed opgeleid, toegewijd en integer. Die aandacht is er niet alleen voor uzelf, maar ook voor uw gezinsleden. Uw partner kan rekenen op het invullen van zijn of haar wensen. Heeft u kinderen, dan is het weer van belang dat die zich vanaf het begin nauw betrokken voelen bij het proces. Uw bezittingen; inboedel, auto’s en/of motoren, kunst, schilderijen of antiek kunnen ook tijdelijk of langdurig worden opgeslagen, in goed geconditioneerde en beveiligde omgevingen waar ook ter wereld.
Onze executive services
Uw accountmanager is er om de nationale of internationale verhuizing te coördineren. Maar ook om sturing te geven aan andere derden partijen die bij uw nationale of internationale verhuizing betrokken zijn. Denk aan een bouwbedrijf dat uw woning verhuis klaar moet maken, schilders die het interieur nog onder handen moeten nemen. Of een interieur stylist die uw inboedel geheel volgens uw wensen neerzet, alle handdoeken op kleur in de kasten legt en meteen een huiselijke sfeer creëert. Die afstemming kost u geen enkele tijd, uw accountmanager legt en onderhoudt deze contacten voor u en presenteert aan u de voortgangsrapporten op de met u afgesproken tijden.
Relocation Services
Of het nu een nationale of internationale verhuizing betreft, uw normale leven kan gewoon doorgang blijven gaan. Daarvoor werken we nauw samen met GRS Relocations, ons zusterbedrijf dat alle faciliteiten voor u regelt waardoor u en uw gezinsleden op hun nieuwe plek direct een vliegende start kunnen maken. Van een visum, cultuurtrainingen, taaltrainingen, zoeken van een huis of scholen voor uw kinderen. Wij werken wereldwijd met consultants die u ieder op hun eigen terrein wegwijs kunnen maken, zodat u snel ‘thuis’ bent op uw nieuwe bestemming, uw nieuwe thuis.
Wilt u meer weten over onze executive services?
Via onderstaand formulier kunt u gratis en vrijblijvend een prijsindicatie aanvragen voor uw verhuizing. Vindt u het makkelijker om te bellen voor overleg of advies? Bel ons gerust, wij staan voor u klaar: +31 (0)71 – 589 93 13. Wilt u een verhuisofferte ontvangen volledig op maat en afgestemd op uw wensen dan komen we graag bij u of uw medewerker langs voor een vrijblijvend verhuis informatiebezoek.
Verhuis informatiebezoek aanvragen